piątek, 1 lipca 2011

Eksperyment Xperia arc

Jednym z głównych celów tego bloga jest odpowiedzenie na pytanie jak w jakim zakresie współczesne technologie mobilne są w stanie zastąpić komputer. Ktoś na tyle prywatnie oraz zawodowo uzależniony od Sieci jak ja, używa komputera każdego dnia. Przyszła pora na bardziej drastyczny eksperyment. W najbliższym czasie lecę do Polski i nie będę przez tydzień w ogóle używał komputera. Stawiam przez Xperią arc dosyć trudne zadanie. Zobaczymy jak poradzę sobie bez pełnowymiarowego sprzętu. Potem podzielę się z wami przemyśleniami...


7 komentarzy:

  1. ciekawy eksperyment, bardzo jestem ciekawy co z tego wynika :p trzymam kciuki :D tak przynajmniej dostaniemy dowód na to, że w jakiej mierze są te smartfony naprawdę pożyteczne. fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, ale na razie to mnie kciuki bolą od skakania po okienkach na Xperii :)

    O detalach opowiem jak "wrócę" i zakończę ten eksperyment psychologiczno- socjoloiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy skończył się już ten eksperyment? ciekawiłyby mnie detale :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyniki eksperymentu są właśnie przetwarzane. Mam nadzieję, żę w weekend będzie wszystko gotowe.

    Zapraszam wszystkich do lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,

    Wyniki eksperymentu Xperia arc są już dostępne. Zachęcam do lektury:

    http://arc-xperia.blogspot.com/2011/07/raport-z-eksperymentu-xperia-arc.html

    OdpowiedzUsuń